Panyarandean hate..

Carita anyar keur di sorang
Nu anggang kasampeur deui
Hate jadi ratug tutunggulan
Jungjunan aya hibar ku basana
Sakotret ukur sakotret
Miwaha matak lugina
Hate sirungan deui
Lir kembang nu mekar waktu pasosore

Carita anyar keur di sorang
Panyambung rasa nu kungsi aya
Nu tilem ku lumpatna waktu
Diri anteng kabawa lamunan
Ngorehan basa nu teu kungsi kaucap
Tetep  cindek na dadasar hate
Iwal anjeun panyarandean hate
Hiji rusiah keur urang duaan

 

Tibelat…

dumeh hate terus ngagerendeng
tibelat mah milik saha bae
da puguh keur katalimbeng
sanajan suwung teu kedal basa
angger aya nu diarep-arep
rundayan carita heug geura kotretkeun
lir hariring mapaler tunggara
sanajan ukur sakecap
aweuhan dianti ku hate nu teu uni
rumasa campelak ngabudalkeun kingkin
bongan hate teu bisa buni
nyipen deudeuh dinu panyingkurna
hampura..ukur hampura…

 

Rundayan Katineung

Kamari rundayan katineung dipalerkeun
Nyirungan deui guligahna rasa
Lir ibun murag sakeclak
Nyinglarkeun tunggara
Bongan gugupay wanci balebat nyampeur
Matak nyeredet kana hate
Rasa sono patepung alatan ramo

Duh gamparan…
Geuning  kawit pateupung teu di pungkas
Ngalongkewang diri leungiteun puntang
Lieuk deui mencrong sono
Nganti basa ti salira
Nepi ka balebat nyampeur
Wanci sareupna datang
Papan caang terus pareum
Ngarenghap… hanjellu harepan sirna

—NUNDUTAN—

Sidakep beungeut nyanghareup
Nyambut gawe nuturkeun karep
Papan caang jadi panyawang
Tapi panon sakeudeung deui peureum
Mangsana puput caang ku poek
Lir lengkung katumbiri nutug leuwi
Lelenggutan kiceup antare
Sabot raga ngalayang teu wasa
Hulu nu urug tandes ngagetruk
Lenyapna ngagebah lamunan
Sadar awak geus ngagolepak
Gawe teu metu kalah bancunur hulu
Nu bieu ninggang CPU ha.. ha..

Na… hanjakal pisan
Basa anjeun datang
kuring geus duaan

Mun seug lelengohan
moal mikir panjang
sadia marengan

Duuh waas…
silih pikasono
silih pikadeudeuh
silih pikanyaaaah

Kumaha… nya kudu kumaha
da kuring ayeuna geus aya nu boga
hampura… nya kuring hampura
najan dikumaha moal rek ngadua

**
Duuh waas…
silih pikasono
silih pikadeudeuh
silih pikanyaaaah

Kumaha… nya kudu kumaha
da kuring ayeuna geus aya nu boga
hampura nya kuring hampura
najan dikumaha moal rek ngadua

Geus ah kalah lieur … he… he… hapunten akang, neng ah…

Mapay baraya…

Duuh jadi gak enak neh ma temen-temen, pada nanyain setelah sekian lama pulang balik kekampung nengokin ortu yang lagi dirawat di RS , beban kerjaan yang semakin numpuk jadi lupa deh ma blog gak di buka2.

Jadi inget Kang Kabayan “Kumaha kang kabarnya ?” terakhir ngobrol di chat pe malem banget punten ah lami teu nganjang yeuh ka rorompok salira.

Buat Neng Liez yang selalu bilang “Somseu pisan jalma teh ayeunamah ” duuuh teu pisan2 neng pan akangnya lagi paciweuh he.. he.. untuk sementara ngariung.com jarang kaajangan uy… pan aya Kang jajaka_sunda udah aku tugasin janten kuncen halahh

Aeh nya buat Hileud maaf lama tak sms, gimana kabar Mr. Philips ? Bilangin aku ke Sanur-nya tar aja nunggu THR-an ha.. ha..

Kang 70no kumaha masih mangku Randa 5 keneh kitu? moal nambihan deui mah? Agehan Kuring ah jangan dihabiskan semuanya atuuuh he.. he..

Kangge Kang Awan di Kuningan makasih dah menerima saya waktu maen kemaren ke SMU Kosgoro, malu juga seh gak bawa oleh2 abis Bulan Puasa seeh (bilang aja pelit …blug !) “Gimana Kang Awan udah ada yang konfirmasi masalah bisnis teh uy ? Klo lom tar saya telepon lagi orangnya “

Wat Teh noer yang dah nyempetin masuk sekolah gara2 aku mau mampir makasih banget, Kintunan dah aku kasihkan amanat dah aku sampaikan semoga bisa bermanfaat wat anak didiknya he.. he.. “Sprechen Sie ihm keinen abaut, ich bin nicht Ihr thingking he.. he.. segini adanya atuh Teteh Kuring mah.

Wat Teh Ida makasih juga dah telepon … sorry kemaren gak sempet nganjang ke Cirebon (padahal diriku pan sempet lewat naik motor di daerah Stadion Bima dah kesorean Teteh jadi gak mampir punteeeen …)

Wat seseorang yang baru saja chat dengan saya, makasih dah ngasih no telepon + alamat kondominiumnya… tar lah aku maen ma temen2 abis Lebaran aja, biar bisa sekalian numpang makan he.. he…

Terakhir makasih wat semua teman yang memberikan perjalanan hidup saya lebih mahiwal ti batur Mohon maaf lom sempet maen ke blog nya.

 

mdk-5.jpg mdk-4.jpg

 

 

Angin Priangan

Seungit angin priangan
Ngusapan embun-embunan
Duh…embun embunan
Hawar-hawar reureundahan ngahariring
Ayun ambing … ayun ambing

Seungit angin kahyangan
Sumerepna lelembutan
Duh … na lelembutan
Hawar-hawar reureundahan ngahariring
Eling-eling mangka eling

Dengkleung dengdek
Dengkleung dengdek sisilamping
Anu dewek enya anu kuring
Tanah katresna, jati sarakan
Anu tetep marengan nya rarasaan
Dengkleung dengdek … sisi lamping
Anu dewek enya anu kuring
Tanah wasiat tanah duriat
Anu matak tibelat, nya lelembutan

21.jpg

(Cipta : Mang Koko Koswara, Wahyu Wibisana)