Angin Priangan

Seungit angin priangan
Ngusapan embun-embunan
Duh…embun embunan
Hawar-hawar reureundahan ngahariring
Ayun ambing … ayun ambing

Seungit angin kahyangan
Sumerepna lelembutan
Duh … na lelembutan
Hawar-hawar reureundahan ngahariring
Eling-eling mangka eling

Dengkleung dengdek
Dengkleung dengdek sisilamping
Anu dewek enya anu kuring
Tanah katresna, jati sarakan
Anu tetep marengan nya rarasaan
Dengkleung dengdek … sisi lamping
Anu dewek enya anu kuring
Tanah wasiat tanah duriat
Anu matak tibelat, nya lelembutan

21.jpg

(Cipta : Mang Koko Koswara, Wahyu Wibisana)

Iklan

12 Tanggapan

  1. Ayun ambing…ayun ambing…. hehe jd ngantuk!

  2. ora ngarti bahasa sunda
    no komen deh

  3. lelembutan sama jurig bedanya apa ya bung :), salam ya.

  4. Wida : Tinggal bobo di pangkuan aku atuh kalo ngantukmah sini..!

    nayz : Wah gpp kan bisa belajar dulu atuh.. btw makasih dam mampir di blog aku ya..

    Mas Aroeng : Tanya sama Neng Liez aja mas, dia noh yang nanya mulu pe pusing jawabnya padahal sebenernya dia itu temennya si Suster Ngesod … he.. he..

  5. alah digentos geuning judulna hehe….tapi enggeur w jadi tuan rumah nu pedit :))

    mana bagi MP3na atuh jang montong pedit

  6. jrittttt karek nyadar maca koment dipayuneun, halah2 naha perkawis nu karitu jadi ka simkuring ayuenamah ngadukeunana teh?

    ni maksa pisannya…teuing ah kuringmah teu apal nanaon

  7. Ha.. ha… angger ari pendak teh sok teras we aya pamentana
    Alaaah sok pura2 teu apal lah.. padahal janten Ketua Paguyuban Lelembutan Indonesia he.. he..

  8. Ha.. ha… angger ari pendak teh sok teras we aya pamentana
    Alaaah sok pura2 teu apal lah.. padahal janten Ketua Paguyuban Lelembutan Indonesia he.. he..

    Heurey atuh Liez teras we bendu .. punten ah 🙂

  9. ieu bumi teh jadi sigrong teu kawas nu simkuring geus reyod butut deuih….kusaha di bantosan nge-cetna? cing simkuring ge de menta tulung.

    tuluuuuuuuung, tuluuuuuuuung

  10. Sarengreangan neng … puguh tadinamah deuk di cet beureum tapi kaburu seepeun cetna…. antuknamah eta we cikopi ti Kang Kabayan dicetkeun jadi we siga Semar kieu warna Blog teh 🙂

  11. duh gak ngerti bahasa ne
    salam kenal y

  12. gambarnya indah banget, tapi gue nggak ngerti bahasanya, maklumlah gue bukan orang sunda. kenapa lo nggak bilang kalo rumah lo deket bandara, kan gue bisa lemparin oleh2 dari atas pesawat 🙂

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: